L’atur es manté estancat a la ciutat amb una taxa del 11,46%
El mes de febrer tanca a Calella amb 966 persones sense feina
El segon mes de l’any continua amb una tendència de l’atur a l’alça. Febrer tanca amb 966 calellencs i calellenques sense feina, segons les dades de l’Observatori del Treball i Model Productiu de la Generalitat.
18 persones han aconseguit trobar feina respecte el mes anterior, però la taxa d’atur és més elevada i es col·loca en l’11,46%. Calella continua a la tercera posició dels municipis de la comarca que registra la taxa d’atur més alta. Pineda de Mar es manté al capdavant de la llista (13,03%), seguit de Tordera (11,85%) i la nostre ciutat. En quart lloc continua Mataró (10,99%) i totes superen la mitjana de la comarca (9,2%).
De nou, el sector dels serveis és el més afectat, seguit de la industria i de la construcció. La majoria d’aturats són dones majors de 25 anys. En el conjunt del Maresme s’ha reduït lleugerament l’atur un 1,2%, unes 256 persones, però encara hi han un total de 20.288 sense feina.