Alguns dels lladres van aconseguir fugir, però el que es va amagar en un dels vehicles va ser detingut
Detingut un lladre amagat en un maleter quan intentava robar en un concessionari de Calella
Els delinqüents fugits només es van endur una tauleta tàctil i fundes de mòbil
Un robatori en un concessionari de Calella acaba de forma rocambolesca: amb la detenció d’un dels lladres que s’havia amagat en el maleter d’un dels vehicles.
Un grup d’individus va intentar robar al concessionari, situat a peu de la N-II, durant la matinada de diumenge. Els assaltants van aconseguir entrar a l’edifici trencant un dels vidres del local, però no van tenir temps a actuar perquè de seguida es va activar l’alarma i la policia no va trigar a arribar. La majoria es van escapar, però un d’ells, espantat, es va amagar en el maleter d’un dels cotxes que es trobaven exposats per vendre i la policia el va enxampar.
Els individus que van aconseguir fugir només es van endur una tauleta tàctil i un parell de fundes de mòbil.
Durant els dies anteriors, havien colpejat els vidres i havien trobat esquerdes, motiu pel qual tot apunta a que el robatori era premeditat.