Santa Susanna fa marxa enrere i cancel·la el festival Love Santa Music

2020-07-16T15:48:14+01:0016/07/2020|

Onada de cancel·lacions de festivals. L’últim en suspendre la seva edició d’enguany ha estat el Love Santa Music, que havia de celebrar la seva primera edició. Ho ha fet després de copsar l’evolució de la pandèmia de la COVID-19, que està tenint rebrots importants a ciutats com Lleida o l’Hospitalet. No han especificat si s’ajorna a l’any que ve.

Love Santa Music naixia com un festival musical de tributs, un esdeveniment dedicat a recordar grans bandes com Abba, The Beatles o els Rolling Stones. També anava a comptar amb una zona de Village amb food trucks, parades de venda de productes i una àrea familiar amb una nòria.

Tenia tots els ingredients per competir amb l’Arts d’Estiu, que ja va anunciar que ajornava fins l’any vinent. També el Canet Rock ha suspès la seva edició d’enguany. L’únic festival de la comarca que continua en peu i que, de fet, ja ha començat, són les Nits d’Estiu de Calella.

Comparteix el contingut!

Go to Top